Selasa, 14 April 2009

Larut


Pelajar-pelajar ko-kurikulum kesenian telah selamat dengan ujian praktikal mereka hujung minggu baru ini. Tahniah diucapkan. Semoga ilmu yang dituntut selama dua semester lepas tidak disia-siakan. Tinggilah harapan kami sekiranya kegiatan kesenian pelajar-pelajar ini juga tidak tersekat pada peperiksaan akhir nanti sahaja. Bergiat aktiflah di rangkaian kelab-kelab di bawah Urusetia ARTISUKMA kerana percayalah, banyak manfaatnya.

Bagi kami, walaupun aktiviti kesenian pelajar telah tamat bagi semester ini, tidak bermakna kami di Pusat Kebudayaan boleh bersandar lenang di kerusi pejabat sementara menunggu kemasukan pelajar-pelajar baru Julai nanti. Banyak lagi kerja-kerja pentadbiran yang perlu disiapkan di sini. Singgahlah spot check kami di sini. :D Kami baru sahaja menerima keputusan bahawa Konsert DiRaja pada tahun ini diteruskan seperti perancangan asal sebagai satu majlis mengalu-alukan Canselor kita yang baru, Duli Yang Maha Mulia Tuanku Muhriz ibni Almarhum Tuanku Munawir ke Universiti Kebangsaan Malaysia.

Apa-apa pon, selamat maju jaya diucapkan kepada semua pelajar-pelajar Universiti Kebangsaan Malaysia sempena bulan peperiksaan yang bakal menjelma tidak lama lagi. Kepada mereka yang akan menduduki peperiksaan TERAKHIR di UKM, jangan lupakan kami di sini.

:-)

2 ulasan:

CikLieYzaOnline berkata...

x lupa..x lupa...ingat punya..hehehe

CikLieYzaOnline berkata...

ekau ye yg batuk kek blog stdio aritu?heeeee..jom,den nk batuk gak..ehem..ehem....sakit tekak ni..eheeeeeeeeeemmmmmmmmmmmmm....=)